Uzņēmēji daudzviet Latvijā ir ieraduši strādāt ar tradicionālajiem kases aparātiem, ar kuriem nākas veikt neskaitāmas manuālas darbības – klientu apkalpošana ir lēna un darbs ar tiem sagādā apgrūtinājumu arī veikalu, restorānu vai kafejnīcu darbiniekiem. Jautāsi, kā Tu kā uzņēmējs vari uzlabot klientu pieredzi un reizē uzlabot arī sava uzņēmuma darbību? Atbilde ir pavisam vienkārša – šobrīd mazumtirdzniecības nozare piedzīvo digitālu revolūciju - aizvien vairāk uzņēmēji ievieš digitālus risinājumus, lai viņu bizness spētu attīstīties, ietu līdzi laikam un reizē arī gūtu labākus pārdošanas rezultātus. Viens no rīkiem, kuru uzņēmēji izvēlās ir elektroniskās kases sistēmas.
Kāpēc?
Pirmkārt, vizuālais efekts.Kases sistēmas pretēji kases aparātiem ir vieglas, mazas, kompaktas un tām ir skārienekrāns, kas vairs neierobežo kasierus ar manuālu pogu komplektu. Tagad kasieri var piekļūt vairākām izvēlnēm un opcijām, lai veiktu virkni funkciju, kas atvieglo un paātrina darbu pie kases. Turklāt, tās ir pārvietojamas, kas ir sevišķi noderīgi gadījumos, kad uzņēmējdarbība sniedzas ārpus veikala vai restorāna telpām, piemēram, izbraukuma tirdzniecībā.
Otrkārt, ātra klientu apkalpošana.Modernās kases sistēmas ļauj veikt ātrus un efektīvus norēķinus. Tās iespējams aprīkot arī ar skenēšanas ierīcēm, piemēram, ir iespējams pievienot arī papildus aparatūru, kas ļauj nolasīt produktu kodējumus, tādējādi samazinot laiku, kas nepieciešams, lai ievadītu informāciju manuāli. Tāpat arī iespējams pievienot svarus, maksājuma karšu termināli un reklāmu displeju, kas arī būtiski atvieglo un paātrina apkalpošanas laiku. Ātrāki norēķini nozīmē apmierinātus klientus un veiksmīgākas klientu pieredzes!
Treškārt, kases sistēmas iespējams savienot ar ERP sistēmu.Šī funkcija ļauj automatizēt preču atlikumu atjaunošanu un uzraudzību, atvieglojot pasūtījumu veikšanas procesu. Ar precīzu reālā laika informāciju par noliktavas atlikumiem un pārdošanas tendencēm, uzņēmēji var veikt plašāku datu analīzi. Zinot pārdošanas rezultātus, iespējams izprast pieprasītāko produktu klāstu, plānot iepirkumus un novērst nevajadzīgu preču pasūtīšanu. Turklāt, iespējams arī rūpīgāk plānot cenu un mārketinga stratēģijas.
Ceturtkārt, nevaram runāt par visām elektroniskajām kases sistēmām, kas klientiem pieejamas tirgū, taču mūsu RESICO kases sistēmai pavisam noteikti ir ļoti plaša funkcionalitāte, tāpēc to ir iespējams pielāgot jebkura uzņēmuma specifikai. Turklāt, darba uzsākšana ir elementāra, jo SIA IBSC palīdzēs izveidot Tavu datu katalogu, informēs par nepieciešamajām tehniskajām vajadzībām uzstādīšanas vietā, kā arī sniegs gan ERP sistēmas, gan kases sistēmas apmācības.
Ko varam secināt?
Kases sistēmas ir svarīgs instruments, kas uzlabo kopējo tirdzniecības darbību. Ar ātriem un elementāriem norēķiniem, precīzu produktu uzskaiti, uzlabotu noliktavas vadību un datu analīzes iespējām, uzņēmumi var būtiski palielināt rentabilitāti un veicināt arī savu konkurētspēju tirgū. Izvēlies mūsdienīgas kases sistēmas un sasniedz JAUNAS TIRDZNIECĪBAS VIRSOTNES!
Mēs, IBSC, esam uzņēmums ar pieredzi 21 valstī un mūsu galvenā misija ir palīdzēt tirdzniecības uzņēmumiem strādāt labāk, modernāk un efektīvāk! Ja vēlies pieteikties bezmaksas konsultācijai un uzzināt vairāk par iespējamo uzstādīšanu, zvani uz: +371 26656567 vai spied uz saites: https://www.goibsc.lv/form/.