ar ERP vai noliktavas programmām
RESICO V1 kases sistēmu iespējams integrēt izmantojot divus datu apmaiņas veidus. Izmantojot REST API vai failu apmaiņu izmantojot FTP mapes. Datu apmaiņa notiek tieši starp datubāzes programmu un RESICO V1 kases sistēmu - datu apmaiņā nav nepieciešamas centrālas datus uzkrājošas datubāzes. Abos integrācijas variantos, kā datu nesēji tiek izmantoti JSON faili.
Esam atvērti sadarbībai ar programmu izstrādātājiem un mūsu pieredzējušie speciālisti sniegs visu nepieciešamo atbalstu integrācijai ar mūsu kases sistēmu.
Šobrīd izveidotas integrācijas gan ar lielām uzņēmumu vadības sistēmām ERP, gan mazām noliktavas programmām: Microsoft Dynamics NAV (Navision), Microsoft Dynamics AX, RESICO, Automaster, DAIS, 1C, Office Line.
ar WooCommerce
Esam izveidojuši divpusēju datu apmaiņu ar WooCommerce standarta API, kas ļauj saņemt e-veikala pasūtījumus noliktavas sistēmā RESICO un noliktavas reālos preču atlikumus atspoguļot e-veikalā. Lūdzu sazināties ar mūsu pārdošanas nodaļu, lai uzzinātu vairāk.
Sadarbību ar IBSC komandu varam vērtēt ar vispozitīvākajām atsauksmēm un vienu no mūsu veiksmīgākajām sadarbībām, jo profesionālu cilvēku pavadībā tikām izsmalcināti iepazīstināti ar produktu un tā darbību, kā arī apmācība un darbošanās ir ļoti viegla un ērta. Sadarbība ilgst 6.mēnesi un mums ļoti liels prieks, jo nav bijušas problēmas, neskaidrības vai kādas tehniskas ķibeles, ko augstu vērtējam!
Pie visa jaunā jāpierod, bet šis nebūs tas gadījums! RESICO ir ļoti labi pārdomāta, loģiska un mums personīgi ļoti patīk, ka ir valsts valodā!
RESICO noliktavas uzskaites sistēmu lietoju jau no pirmās veikala Zaļais kalns darbības dienas. Regulāri izmantoju, lai vērotu produktu kustību, redzētu katra produkta, kā arī produktu grupu rentabilitāti dažādos laika periodos. Ikdienā izmantoju sistēmu, veicot pasūtījumus no piegādātājiem, jo pārskatāmi ir redzami arī produktu aktuālie atlikumi piegādātāju griezumā. Bez tam, īpaši interesanti sistēmā ir vērot veikala ieņēmumus dažādos griezumos - gan pa stundām, gan produktu kategorijām u.c..
Kā jau visām IT sistēmām, arī RESICO gadās dažkārt īslaicīgi "apstāties", taču tas reti kad ietekmē veikala darbību. Gadījumos, kad kaut kas nestrādā kā paredzēts, ir iespējams rakstiski vai telefoniski sazināties ar IBSC puišiem, un problēmas tiek novērstas iespējami īsā laikā.
Elīna Veide
Beziepakojuma veikala "Zaļais kalns" īpašniece
2019. gada oktobrī SIA SKY WINE iegādājās Resico kases sistēmu kopā ar Resico W kases aparātu savam dzērienu veikalam.
Pastrādājuši ar to, varam pilnībā pateikt, ka sistēma mums ir piemērota.
Resico ir viegli darbināms, ļauj analizēt pārdošanas apjomus, jūs varat redzēt gan veikalu, gan noliktavu, VID ir pozitīva attieksme, ir ātrs un izpalīdzīgs apkalpošanas dienests.
Iesakam citiem veikalu un restorānu īpašniekiem!
Eduards Grigorčuks
SIA Sky Wine valdes loceklis
Sadarbība ar SIA “IBSC” turpinās no 2019. gada decembra. Par šo laiku uzņēmums ir apliecinājis sevi kā uzticamu un kompetentu sadarbības partneri – kases sistēmas apkalpošana notiek atbilstoši noslēgtajam līgumam, konsultācijas tiek sniegtas laikus un lietderīgi. Varam rekomendēt SIA “IBSC” kā drošu sadarbības partneri.
Vadītājs M. Čačka
Pagājušā gada vasarā bijām izvēles priekšā par kases sistēmas apkalpotāja izvēli, jo mainījām savu finanšu un noliktavas uzskaites sistēmu, un vēlējāmies atrast labāko no risinājumiem arī kases sistēmā, kas būtu savietojama ar jauno uzskaites sistēmu. Un mums tas izdevās. Jau vairāk kā pusgadu strādājam kopīgi ar IBSC un mūsu uzticamo kalpu- RESICO. Abi mūs nav pievīluši nevienā brīdī.
RESICO ir ļoti plaša funkcionalitāte. Strādāt ar to ir viegli un ātri.
Paldies IBSC komandai.
Ar cieņu,
Inita Ermansone
Valdes locekle
Pēc Resico ieviešanas pavadzīmju ievade sistēmā ir krietni ieekonomējusi laiku. Sistēma ir ērta un viegli saprotama. Ir ērti pārredzamas atskaites, pieejami dažādi rīki (rēķinu izrakstīšana, pārvietošana pa uzņēmuma struktūrvienībām un citas funkcijas), lai organizētu tirdzniecības vadību.
Par vislietderīgāko Resico funkciju uzskatu ērti pārredzamu un koriģējamu preču sortimentu un tā uzcenojumus. Un kā pluss ir tas, ka vienkopus ir visas uzņēmuma struktūrvienības, tādējādi tas atvieglo darbu katrā no struktūrvienībām, jo darbus var apvienot!
Priecē, ka komunikācija ar Resico komandu vienmēr ir noritējusi bez aizķeršanās un radušās kļūmes tiek novērstas īsā laika periodā.
Resico programma šķiet pārdomāta un ērta lietojama ikdienā, esam ar to vairāk kā apmierināti!
Rolands Bārtuls, Tērvetes Garšu restorāna šefpavārs
Kopīgi sadarbojoties, tika optimizēta sistēma, kas sevī iekļāva kases sistēmas, noliktavas un mājas lapas apvienošanu. Izveidotais modelis ir ērts un vienkāršs lietošanai ikdienā, nodrošinot tūlītēju tirdzniecības procesu analīzi, kas palīdz pieņemt lēmumus.
Paldies par operatīvu un tūlītēju atbalstu problēmsituācijās.
Esam ļoti apmierināti ar IBSC sadarbību!
Agnese More
No sirds priecājos, ka esam uzsākuši sadarbību ar IBSC! Mana iepriekšējā pieredze liecināja, ka darbs un komunikācija ar IT speciālistiem nav tas vieglākais un patīkamākais, bet IBSC puiši mainīja manus uzskatus.
Kopš sadarbības sākuma esam ievērojami paaugstinājuši mūsu uzņēmuma darba procesu efektivitāti, šī gada laikā plānojam vēl virkni procesu automatizāciju. Tas ir kļuvis iespējams pateicoties profesionālai pieejai no IBSC komandas puses, jo jautājumi, kas pirmajā brīdī šķiet sarežģīti, tiek risināti pārskatāmi un klientam saprotami.
Marija Sološenko, beziepakojuma preču veikala “Burka” dibinātāja
T Studio ir ļoti apmierināti ar Resico sistēmu! Resico iesaku arī saviem draugiem, kam arī pieder mazs vai vidējs bizness Latvijā.
Apkalpošana ir lieliska. Nenožēloju nevienu brīdi, ka starp tik piesātināto tirgus piedāvājumu izvēlējos tieši Resico, kā arī atbalstu vietējo uzņēmumu!
Esam uzlabojuši pārredzamību pār saviem ienākošojaiem pasūtījumiem, kā arī izejošajiem. Tas atvieglo ikdienas darbu. Iepriekš strādājām ar G Drive saprogramētiem dokumentiem.
Augsti vērtējam profesionalitāti. Klienta velmju ieklausīšanos. Atsaucīgu & pretimnākošo komandu!
Valts Tenters