Mūsu produkts - RESICO

Kā radās RESICO? Kāpēc uzņēmēji to izvēlās un kā šis risinājums spēj atvieglot, efektivizēt un attīstīt uzņēmuma darbību? Atbildes atradīsi šajā rakstā!

Nikola

marts 21, 2023

RESICO ir mūsu uzņēmuma radīts orģinālprodukts - mazumtirdzniecības vadības risinājums, kas ir izstrādāts, lai palīdzētu tirdzniecības uzņēmumiem strādāt labāk, modernāk un efektīvāk.

Šeit Tev būs iespēja uzzināt vairāk par RESICO, kad un kāpēc tas tika radīts, un, galvenokārt, kā RESICO spēj efektivizēt un attīstīt uzņēmuma darbību!

Kā radās RESICO?

Atgriežoties pašos pirmsākumos, mūsu uzņēmuma dibinātājs, Ingus Beks, stāsta, ka, strādājot pie ERP sistēmu ieviešanas “Tiger” tīklā, viņš saprata, ka no Latvijas striktajām likumdošanas prasībām un mazā tirgus ar nelielo maksātspēju ir savi ieguvumi, jo šādi apstākļi piespiež uzņēmējus veikt precīzāku uzskaiti jau no uzņēmuma pirmsākumiem.

Šajā laikā viņam jau bija izveidojusies vīzija par to, kā noliktavas vadības sistēmai būtu jāstrādā, ja tādu radītu. Tai pat laikā Ingum galvā mijās doma, ka ir taču tik daudz “startup”, kas jau kaut ko dara šajā segmentā. Tomēr, sastopoties tuvāk ar “startup” uzņēmēju radītajiem risinājumiem, viņš pamanīja, ka tie ir entuziasma pilni, taču bieži vien tiem pietrūkst pieredzes nozarē un uzņēmuma procesu izpratnes, līdz ar to risinājums praksē izrādās neefektīvs. Tas deva drosmi radīt pašiem savu risinājumu.

Protams, ceļš nebūt nav bijis viegls - aiz katras podziņas slēpjas stundām, stundām darba, lai potenciālajiem klientiem tiktu izstrādāts pats labākais risinājums.

RE-SI-CO – ko tas nozīmē?

Resico ir vārdu salikums no vārdiem Reliable, Simple, Competent. Kad gribējām izveidot savu produktu – mākoņrisinājumu, tad mums šķita, ka ir pietiekami liela uzkrātā pieredze, tāpēc arī vārds Reliable – uzticams. Mazumtirdzniecībā tas ir ļoti svarīgi, lai risinājums visu laiku strādā un veikali būtu vaļā. Simple – apzīmē vienkāršs, tāda arī ir doma, ka tas ir ērti un viegli lietojams. Bijām pamanījuši, ka veikala cilvēkiem ir grūti lietot sarežģītus risinājumus un tas paņem daudz laika. Competent – apzīmē mūsu komandu. Vairs nebijām tāds “startups”, mēs bijām vairāk kā 10 gadus nostrādājuši nozarē un sapratuši, kā tas viss strādā, tāpēc arī bija skaidra ideja kā varētu labāk. Šo kompetenci vēlējāmies nodot arī plašākai auditorijai.

Kāpēc uzņēmumi izvēlās RESICO?

Uzņēmuma “Heinman Baltic” pārstāve Laura atzina, ka, viena no lielākajām problēmām, ar kuru saskārās atverot veikalu Latvijā, bija sarežģītais sākumposms. “Ir viens uzņēmums, kas piedāvā kases sistēmu un tad ir programmētājs, kas izstrādās programmu. Pēc tam tas viss vēl jāliek kopā.” Ar programmētāju jau tika uzsākts darbs, taču tam bija nepieciešams laiks no Lauras puses – jāpārrunā nianses, jādomā kā tas viss strādās. “Es to visu būtu darījusi, ja nebūtu atradusi IBSC.”

Šobrīd Laura atzīst, ka iesaka IBSC un RESICO risinājumu arī citiem uzņēmējiem “vien dēļ tā iemesla, ka tev, sākot no kases sistēmas, iekārtām, programmas, sertifikātiem, termināla reģistrācijām – viss tiek iedots.”

Dažas no RESICO funkcijām un kāpēc tās ir svarīgas katram uzņēmumam:

RESICO ir piemērots ne tikai veikaliem, bet arī citiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem – interneta veikaliem, kafejnīcām, bāriem, restorāniem - tas ir pielāgojams jeb kura uzņēmuma specifikai.

Mūsu izstrādātā sistēma palīdz uzturēt precīzu noliktavas pārvaldību, lai jeb kurā laikā zinātu esošo produktu skaitu un to lokāciju - tas atvieglo darbu, veicot produktu pasūtījumus, kā arī inventarizācijas procesu.

Zināms, ka katram uzņēmumam svarīgi ir sekot līdzi uzņēmuma finanšu atskaitēm - ienākumiem, produktu pārdošanai un to pašizmaksai. Zinot uzņēmuma rezultātus, iespējams pieņemt uz datiem balstītus lēmumus, lai uzņēmums spētu attīstīties.

RESICO iebūvētais CRM modelis (klientu attiecību pārvalde) palīdz strukturēt un pārvaldīt attiecības ar uzņēmuma klientiem un piegādātājiem. Risinājums apvieno visus komunikācijas kanālus, kurus nepieciešams izmantot ikdienas darījumos – visa informācija atrodas vienā vietā un ir skaidri pārskatāma.

Ne mazāk svarīgs ir noliktavas uzskaites savienojums ar kases sistēmu, lai visi pārdošanas dati tiktu automātiski sinhronizēti ar noliktavu, un visi noliktavas produkti pieejami pārdošanai kases sistēmā. No mūsu noliktavas uzskaites sistēmas ir viegli menedžēt arī uzstādītās produktu pārdošanas akcijas, tai skaitā arī ieviest klientu un dāvanu karšu risinājumus.

Mūsdienās liela nozīme ir e-komercijai , kuru iespējams izmantot kā vēl vienu pārdošanas kanālu. Arī interneta veikalā gandrīz visu ir iespējams uzstādīt no RESICO, kā arī menedžēt produktu pieejamību un iegūt pārdošanas datus. Kā atzīst SIA ”Glamoralle” pārstāve Dina: “RESICO noliktavas uzskaiti savienot ar internetveikalu ir ļoti parocīgi. Ļoti viegli visam varam sekot līdzi. Pārsvarā viss sinhronizējās un, ja nē, tad ātri atrodam kļūdiņu. No IBSC puses ātri saņemam padomu, ko darīt, lai viss notiek - tādā ziņā ļoti forši!” Šeit svarīgi piebilst, ka piedāvājam arī 24/7 apkalpošanu mūsu klientiem.

Uzņēmēj, ir laiks atvieglot savu dzīvi, lai vari vairāk koncentrēties uz būtiskiem lēmumiem un uzņēmuma attīstību! Ir grēks neizmantot mūsdienu tehnoloģijas tad, kad tās ir tik ērti pieejamas!

Share on Facebook
Share on Twitter
Success

Paldies

Demo pieeja ir nosūtita uz e-pastu

Aizpildi formu

un saņemsi RESICO demo pieeju
Success

Paldies

Esam saņēmuši tavu ziņu un vienas darba dienas laikā mūsu speciālists ar tevi sazināsies.