Resico ERP sistēma nepārtraukti attīstās, uzlabojot esošo sistēmas funkcionalitāti un nepārtraukti ieviešot jaunas funkcijas, kas ļauj mūsu klientiem vēl efektīgāk organizēt savu ikdienas darbu un veicināt pārdošanas apjomu pieaugumu. Turpmāk Resico izstrādes un atbalsta komandas jūs regulāri informēs par sistēmas papildinājumiem. Šoreiz neliels ieskats pēdējā mēneša izstrādēs.
Realizācijas rēķinu nosūtīšana e-pastā, izmantojot SMTP moduli.
Tagad Resico ERP sistēmā ir iespēja nosūtīt realizācijas rēķinu pa tiešo no lietotāja interfeisa. Atliek tikai iespējot jauno e-pastu moduli, kas pieejams visiem Standart un PRO sistēmas lietotājiem bez papildus maksas.
Lai aktivizētu šo funkcionalitāti sekojiet norādēm:
- Atveriet sadaļu "Klienta profils"
- Pārejiet uz apakšsadaļu "E-pasts"
- Aktivizējiet iespēju "Iespējot e-pasta funkcionalitāti"
- Aizpildiet prasīto informāciju par jūsu e-pasta serveri un e-pasta šablonu.
Papildus lauks realizācijas rēķinā "Darījuma apraksts"
Jauns lauks "Darījuma Apraksts" tagad ir pieejams Realizācijas rēķinos un Realizācijas rēķinu sarakstā. Šis lauks ir paredzēts iekšējai lietošanai un netiek drukāts rēķina izdrukā. Tiem sistēmas lietotājiem kam ir aktīvas e-veikalu integrācijas (Shopify, WooCommerce, Mozello, PrestaShop) jaunais lauks tiek izmantots referencei uz oriģinālo dokumentu e-komercijas platformā.
Jaunais lauks ir automātiski pieejams Realizācijas Rēķina formā, lai to padarītu redzamu arī realizācijas rēķinu sarakstā ir jādodas uz "Kolonnu rediģēšanas" izvēlni Realizācijas rēķinu saraksta labajā augšējā stūrī un jāatzīmē jaunais lauks kā redzams.
Iespēja mainīt klientu atvērtā realizācijas rēķinā
Tagad Resico ERP ļauj atvērtā realizācijas rēķinā nomainīt klientu, pat ja rēķinam jau pievienotas produktu vai pakalpojumu rindas.
Šī iespēja paver iespējas ērtāk lietot funkcionalitāti "Lietot kā šablonu", gadījumos, kad vairākiem klientiem jāizraksta vienādi vai līdzīgi pasūtījumi. Tāpat tagad ir iespēja atjaunot klienta informāciju, ja tā ir mainījusies klienta kartiņā. Jāņem vērā ka gadījumos, kad klientiem ir piešķirtas dažādas cenu grupas, cenas tiks pārrēķinātas un gan rindu gan rēķina kopsumma pie klienta maiņas var mainīties.
Rēķina izsniedzēja informācija
Turpmāk noklusētais realizācijas rēķina šablons satur arī informāciju par lietotāju kurš sistēmā sagatavo šo rēķinu. Šis atvieglo darbu un ietaupa laiku, jo lietotājam nav manuāli jāaizpilda minētā informācija.
Piezīme: Šo opciju iespējams atspējot, modificējot realizācijas rēķina standarta veidni sadaļā "Klienta profils".
Jauna atskaite - "Kases žurnāls"
Resico ERP sadaļā "Atskaites" tagad pieejama jauna atskaite "Kases žurnāls". Atskaitē atspoguļota grupēta informācija par kases darījumiem tos summējot pēc darījuma tipa, nodokļiem, apmaksas veida. Filtri piedāvā izvēlēties interesējošo periodu, novietojumu un kases sistēmu.
Pēc noklusējuma jaunā atskaite nav pieejama visiem sistēmas lietotājiem. Administratīvie klienta lietotāji var izlemt kuriem cilvēkiem šī atskaite ir nepieciešama un piešķirt tiesības šo atskaiti redzēt. Tiesību maiņa veicama sadaļā "Administrācija" -> "Lietotāji"
Cenuzīmju druka - pieejams imports no Excel
Cenuzīmju sadaļā esam ieviesuši iespēju importēt drukājamo produktu sarakstu no Excel faila. Līdz ar to šobrīd lietotājiem ir iespējas papildināt drukājam cenuzīmju sarakstu ne tikai pievienojot rindas pašā cenuzīmju izdrukas sarakstā, bet arī no preču saraksta, izmantojot masveida rediģēšanas funkcijas, no iepirkuma pasūtījuma un arī caur jauno importa funkciju.
Importa funkcija pieejama caur funkciju "Importēt rindas", kas atrodama cenuzīmju saraksta labajā augšējā stūrī.
Piezīme. šobrīd saviem klientiem piedāvājam arī iespēju izmantot vairāk kā trīs pēc noklusējuma pieejamos uzlīmju un cenuzīmju izkārtojumus. Ja arī jūsu biznesam iz šāda vajadzība, izveidojiet pieteikumu mūsu klientu atbalsta interfeisā un mūsu komanda veiks attiecīgās izmaiņas bez jebkādas papildus maksas.
Aktīvo darbu indikators
Īpaši tiem Resico ERP PRO versijas lietotājiem, kuriem ir aktīvas e-veikalu integrācijas (Shopify, WooCommerce, Mozello, PrestaShop) esam ieviesuši aktīvo sinhronizācijas darbu indikatoru. Indikātors parāda apstrādājamo darbu rindas apmērus. īpaši svarīga šī funkcija varētu būt pēc lielapjoma datu apstrādes, kad tiek gaidīta jauno datu atspoguļošanās e-komercijas pusē. Indikators ir redzams Resico ERP sistēmas kreisajā augšējajā daļā, tieši virs sistēmas lietotāja informācijas.
Ja jums ir radušies jautājumi par kādu no aprakstītajām funkcijām vai ir jebkādi citi jautājumi par Resico ERP sistēmas iespējām, griezieties pie mūsu klientu apkalpošanas nodaļas, aizpildot formu pašapkalpošanās sadaļā vai zvanot uz mūsu klientu apkalpošanas tālruni. Mēs esam šeit lai palīdzētu jūsu biznesam augt un palīdzēsim pilnvērtīgi izmantot visas Resico ERP un Resico kases sistēmas funkcijas, lai atvieglotu jūsu ikdienas procesus.