Intervija ar uzņēmuma "Heinman Baltic" pārstāvi Lauru

"Ja man būtu līdzās kāds uzņēmējs, kas jautātu: “Klau, tu tikko atvēri veikalu tīklu un tev noteikti ir kases sistēma ar programmu - kādu tu izmanto?” es noteikti ieteiktu IBSC." Uzņēmums "Heinman Baltic" pavisam nesen ir atvēris savu pirmo veikalu Latvijā un ar prieku varam paziņot, ka esam uzsākuši kopīgu sadarbību.

Nikola

novembris 1, 2022

1.Kāpēc meklējāt jaunu kases sistēmu un noliktavas uzskaites sistēmu?

Viss sākās ar to, ka mums ir veikalu tīkls Igaunijā, kur darbojāmies ar labu programmu. Tad mēs aktīvi sākām darboties pie tā, lai atvērtu veikalus arī šeit Latvijā. Pat nebijām aizdomājušies, ka Igaunijas programma šeit Latvijā nemaz nestrādā. (Uz doto brīdi viņa ir tikai Skandināvijas valstīs un Igaunijā.) Tajā brīdī sapratām, ka ir jāmeklē alternatīva un kaut kas līdzīgs.

Man nebija konkrētu ieteikumu vai “feedbacks” no kāda. Saprotot, ka man ir vajadzīga šī POS sistēma, tad paskatījos internetā kādi vispār pakalpojumi ir Latvijā. Es uzdūros tam, ka ir viens uzņēmums, kas piedāvā man kases sistēmu un tad ir programmētājs, kas izstrādās programmu. Pēc tam tas viss vēl jāliek kopā. Ar programmētāju jau sākām darboties, taču tam bija nepieciešams laiks no manas puses – jāpārrunā nianses, jādomā kā visu komplektēt, kā tas viss strādās un tamlīdzīgi. Manā sfērā darbojoties, godīgi sakot, šī laika nav. Pamatā manā darba ikdienā ir jāveic kaut kādā mērā svarīgākas lietas. Es to visu būtu darījusi, ja nebūtu atradusi jūsu kompāniju.

2.Kā uzzinājāt par IBSC uzņēmumu ?

Tā kā mani nelika mierā doma, ka ir jāvēršās pie vairākiem speciālistiem, lai visu sakomplektētu, tad es nejauši, meklējot googlē, atradu IBSC kompāniju – uzreiz arī zvanīju. Pirmajā sarunā jau nonācām pie tā, ka jau rīt, parīt varam tikties, lai visu izrunātu.

3.Kāpēc izvēlējāties tieši RESICO kases sistēmu?

Šo nesaku, lai pārlieku glaimotu, bet tiešām man bija vienkārši fantastiska pieredze, jo es atnācu pie cilvēka, kurš savu profesionālo stāstu izstāstīja tik saprotamā valodā. Principā tajā brīdī arī sapratu, ka tas ir tas, ko mums vajag un ir līdzīgs tam, kas mums ir jau arī citās valstīs. Tas viss notika ļoti, ļoti ātri un produktīvi.

4.Kā RESICO kases sistēma un noliktavas uzskaites sistēma atvieglo tieši jūsu uzņēmuma darbu?

Šobrīd esmu iepazīšanās posmā, taču meitenēm, strādājot veikalā, kases sistēma ir ļoti elementāra un viss ir ļoti saprotams – visas atskaites, tas kā notiek produktu meklēšana.

Pirmais, kas man bija jādara – bija jāievada visi produkti, es nesaskāros ar nekādām problēmām. Vēl izpētīšu, kā man veicās strādājot ar atskaitēm, atlikumiem, krājumiem, to, ko vēlās redzēt mana grāmatvede. Pagaidām reģistrēt iepirkumus un realizācijas ir elementāri un viss strādā.

5.Kuru no RESICO sistēmas funkcijām novērtējat visvairāk?

Lai veiktu jaunus produktu iepirkumus, man vissvarīgāk ir redzēt krājumu uzskaiti, lai saprastu, kas visvairāk ir izpirkts un cik daudz kāds produkts ir palicis. Tas ir tas, ko es katru dienu ieeju paskatīties un visvairāk arī izmantoju.

Otrā pēc tam ir iepirkumu uzskaite, lai es varu nodot datus grāmatvedei, lai viss stāv vienā vietā. Tas man arī ir ļoti svarīgi, turklāt būtiski tiek atvieglots arī viņas darbs. Lejupielādējot excel failu, elementāri visus datus varu nodot viņai. Tālāk grāmatvede var nodublēt visu savā programmā, nevis rakstīt manuāli.

6. Vai ieteiktu citiem uzņēmējiem izvēlēties RESICO sistēmu? Kāpēc?

Es noteikti būtu tā, kas ieteiktu, iespējams faktors ir arī mana sākotnēji rūgtā pieredze. Pēc tās, IBSC kompānija ļoti atviegloja manu darbu.

Ja man būtu līdzās kāds uzņēmējs, kas jautātu: “Klau, tu tikko atvēri veikalu tīklu un tev noteikti ir kases sistēma ar programmu - kādu tu izmanto?” es noteikti ieteiktu IBSC. Vien dēļ tā iemesla, ka tev kā pakalpojuma ņēmējam pretī pasaka, ka tev par neko nav jāraizējas. Tev sākot no kases sistēmas, iekārtām, programmas, sertifikātiem, termināla reģistrācijām – tev viss tiek iedots, turklāt pat ar banku viss tika sakārtots. Neko vairāk kā laiku saskaņošanu uz tikšanos no savas puses arī nedarīju.

Protams, jāskatās, kas notiks, kad atvērsim vēl veikalus, kā tad tas viss strādās.

7.Kā vērtējat komunikāciju ar IBSC darbiniekiem?

Uzreiz mums izveidojās ļoti labs kontakts, problēmas ar to nebija. Bija kaut kādas nianses, kad ne viss tik veiksmīgi ritēja no manas puses, ko vajadzēja izdarīt. Tie bija sīkumi, bet tomēr tas prasīja laiku un meistara piesaisti – mūsu komunikācija bija ļoti viegla.

Vēl arī tas, ka mēs atvērāmies svētdienas dienā, kad kaut kas mazliet notika ar kases terminālu, taču ārpuskārtas mūs tāpat apkalpoja un problēma tika novērsta 2-3 stundu laikā.

Situācijās, kad man ir nepieciešama palīdzība tuvākajā laikā, ja ne tajā pašā dienā, tā tiek sniegta.

8.Vai ir kādi ieteikumi, kā uzlabot RESICO sistēmu?

Par šo es iespējams varētu atbildēt pēc kāda laika, kad būsim atvēruši vairākus veikalus. (Šāda situācija mums bija Igaunijā, kur gribējām, lai mums programmā kaut ko uzlabo un pievieno, bet tas bija vairāk par grāmatvedību.)

Pagaidām uz vienu veikalu man viss šķiet ļoti saprotams un elementārs, bet es pieļauju domu, ka darba laikā nāksies ar kaut ko saskarties un būs kaut kas, ko gribētu pievienot sistēmai. Pagaidām man ir bijusi super laba pieredze!

9.Kā vērtējat iespēju savienot noliktavas uzskaiti ar internetveikalu?

Uz doto brīdi neesam vēl palaiduši internetveikalu, bet esam zemajā startā, tāpēc vēl nezinu kā tas viss notiks.

Pati iespēja savienot noliktavas uzskaiti ar internetveikalu ir superīga, jo mums ir akcīzes noliktava pirmkārt Igaunijā, kas mazliet sarežģī komunikāciju, jo viņiem ir vienota sistēma. Mums arī par to noteikti būs jādomā, bet šī internetveikala krājumu uzskaite noteikti būs nepieciešama, lai laikus prognozētu iepirkumus.

Share on Facebook
Share on Twitter
Success

Paldies

Demo pieeja ir nosūtita uz e-pastu

Aizpildi formu

un saņemsi RESICO demo pieeju
Success

Paldies par ziņu

Tava ziņa ir nosūtīta un es tev atbildēšu 48 stundu laikā vai patātrāk.